
Nyomtatóbérlés folyamata
Az Ön számára legmegfelelőbb konstrukció megtalálásához az alábbi folyamatokon haladunk végig:
1. Felmérés
Szakértő kollégánk felkeresi Önt, megismeri a céget, a munkafolyamatokat, felméri a rendelkezésre álló infrastruktúrát és az igényeket.
Gyakran előfordul, hogy vállalatok, intézmények már meglévő eszközparkkal rendelkeznek, melyben több különböző márkájú, típusú, eltérő tudású és kellékigényű eszköz működik. Ha az Ön cégére is ez jellemző, a felmérés során kiderülhet, hogy funkcionalitás, üzemeltetési költség, és kihasználtság szempontjából a legmegfelelőbb gépeket használják-e munkafolyamataik során. Ebben az esetben az eszközpark teljes vagy részleges lecserélésre teszünk javaslatot.
Amennyiben Önnél teljesen új eszközpark kialakítására van szükség, abban az esetben is komplex felmérés előzi meg a legmegfelelőbb megoldás kidolgozását és az ajánlatadást.

2. Tervezés
Amennyiben működő eszközparkkal rendelkezik, úgy a felmérést követően Ön egy rövid összefoglaló elemzést kap a jelenlegi kihasználtságról, működési költségekről. Elemzésünk mellett összeállítunk egy, az Ön cégére szabott konstrukciós javaslatot az optimális kihasználtságot és költséghatékony működést biztosító eszközpark kialakítására.
Az általunk ajánlott eszközpark kiépítésével minden esetben jelentős költségmegtakarítást érhet el:
- a javaslatok 90%-a már az első évben csökkenést eredményez
- 3-4 évre előre vetítve pedig akár 50%-os költségcsökkenés érhető el a nyomtatásban

3. Eszközpark létesítése, üzemeltetés
Nekünk kiemelten fontos ügyfeleink bizalma, így nem kell azonnal döntenie, döntés előtt lehetősége van egy-egy gép kötelezettségmentes kipróbálására is.
Ha megszületett a döntés, a rendszer kiépítése a stabil hátterünknek, szakértő kollégáinknak, gördülékeny belső folyamatainknak köszönhetően rövid időn belül megtörténik. Mivel teljesen előkészített eszközöket szállítunk, így csak a helyükre állítjuk a gépeket, Ön és kollégái pedig zavartalanul végezhetik munkájukat.

4. Nyomonkövethetőség
Az eszközök kihasználtságáról, nyomat mennyiségéről, a nyomtatás gyakoriságáról különböző statisztikák hívhatók le akár az egyes eszközökre, akár a teljes rendszerre vonatkozóan. Ezek a statisztikák Ön által is közvetlenül elérhetőek, de megbízhat minket is az adatok időszakos jelentésére. A statisztikai adatok alapján nyomon követhető a telepített eszközpark megfelelő kihasználtsága, ami az igények változása esetén információkat ad a felülvizsgálathoz, és lehetőséget teremt a korrigálásra.

ManOpen Irodatechnikai Kft.
2100 Gödöllő, Pattantyús Ábrahám krt. 3.
Tel.: +36 28 520 750
Fax.: +36 28 520 759
info@
Hivatalos márkaképviselet és szerviz