Üzemeltetés
Problémamentes nyomtatás, maximális odafigyelés
Biztosan Önnel is megesett már, hogy a legfontosabb pillanatokban kifogyott a festék a nyomtatóból, vagy bármilyen hiba miatt nem tudott kinyomtatni életbevágóan fontos dokumentumokat. Ugye vissza tudná idézni ezeket a bosszantó pillanatokat? Ne tegye, inkább felejtse el örökre, hiszen velünk öröm lesz a nyomtatás!
Cégünk olyan komplex szolgáltatást nyújt Önnek a nyomtató és fénymásoló bérlés területén, amellyel gördülékennyé válik a napi munkavégzés, miközben a költségek miatt sem kell aggódnia, ugyanis azokat végig a lehető legalacsonyabb szinten tartjuk.
Amikor a gondok elszállnak és felhőtlen a nyomtatás.
Mit kell tennem ehhez?
Teljes körű Üzemeltetési Szerződést (TÜSZ) kötni cégünkkel,
melynek keretében az Ön által használt eszközt teljeskörűen mi üzemeltetjük.
Mit jelent pontosan a TÜSZ?
Irodatechnikai gépek (nyomtatók, fénymásolók) teljes körű üzemeltetését, melynek keretében a fénymásoló papíron kívül minden felmerülő költséget díjmentesen biztosítunk Önnek a szerződés időtartama alatt:
- a kellékanyagok, alkatrészek árát,
- a rendszeres állapotmegőrző karbantartást,
- a szervizszolgáltatást,
- a kiszállási és a szerviz óradíjakat.
Önnek csak és kizárólag a kinyomtatott oldalak száma után kell a szerződésben meghatározott díjat fizetnie. Cégünk szakértelmének és kedvezményes beszerzéseinknek köszönhetően bérleti konstrukció keretében az egy lapra kifizetett költség kedvezőbb, mintha az eszköz beszerzését és javíttatását közvetlenül Ön végezné.
Miért éri meg Teljes körű Üzemeltetési Szerződést kötnöm?
- gyors hibaelhárítást tesz lehetővé
- kényelmes, Ön csak bejelenti a hibát, minden mást mi intézünk
- jelentős megtakarítás érhető el az esetileg bejelentett javításokkal szemben
- a szervizköltség tervezhető
- egyszerűen követhető, az elszámolás az Önnek leginkább megfelelő periódusban történik
- javaslatainkkal segítjük a legmegfelelőbb működést
Nekem milyen feladataim lesznek?
- a havi nyomatszámot leolvassa a berendezésben található számlálón és lejelenti nekünk
- rendeltetésszerűen és körültekintően használja a bérelt eszközöket
- kifizeti a számlázott tételeket
- és gondtalanul dolgozhat.
Eszközeim elavultak, új gépekre van szükségem. Mit tegyek?
Szakértő kollégáink az Ön felhasználói igényeinek részletes felmérése után a legmegfelelőbb összetételű eszközpark kihelyezését javasolja bérleti konstrukcióban. Az eszközök üzemeltetésére a bérleti szerződéssel egyidejűleg Teljes körű Üzemeltetési Szerződést köthet, így cégünk komplex megoldást szállít Önnek.
A nyomtatóbérlés menetéről, előnyeiről itt tájékozódhat
Meglévő eszközparkom van, ennek üzemeltetését is kiszervezhetem?
Gyakran előfordul, hogy vállalatok, intézmények meglévő eszközparkkal rendelkeznek, amelyek üzemeltetését eddig házon belül végezték, előző üzemeltetési szerződésük lejárt, vagy valamilyen oknál fogva felbontásra került. Ilyen esetekben gyakran találkozunk azzal, hogy több különböző márkájú, típusú, eltérő tudású és kellékigényű eszközt halmoztak fel. Ezek karbantartása, a kellékanyagok beszerzése, tárolása rendkívül bonyolult feladat lehet, ha „házon belül” kell megoldani.
Mivel vállalatunknak kiemelkedő jártassága van vegyes gépparkok kezelésében, így bátran keressen minket ilyen jellegű igényével is. Cégünk egyedi tonergyártással, a legtöbb márkára vonatkozóan alapos szaktudással bármilyen összetételű vegyes eszközpark üzemeltetését képes kiszolgálni a legrövidebb időn belül.
ManOpen Irodatechnikai Kft.
2100 Gödöllő, Pattantyús Ábrahám krt. 3.
Tel.: +36 28 520 750
Fax.: +36 28 520 759
info@
Hivatalos márkaképviselet és szerviz